بزرگترین مرکز پرورش وفروش سگ نگهبان و گارد

توله سگ بخریم یا سگ بالغ؟

مقالات, سگ ها, نژاد شناسی سگ ها, تربیت و آموزش سگ ها 8 تیر 1398 9 تیر 1398


بعضی از مردم این تفکر را دارند که سگی که برای نگهبانی میخوان بخرن باید آماده نگهبانی باشه و وحشی.ولی به این توجه نمیکنند که خودشان هم برای آن سگ قریبه هستن و امکان داره به خودشان هم حمله کنه.یا اصلا چه کسی این سگ را باز میکنه تا داخل محیط آزاد باشه و نگهبانی بده یا چه کسی دوباره آن سگ را به جای خودش برمیگردونه.پس قبل از خرید باید این را بدونید که سگ بالغی که می خرید شما صاحبش نیستید و آن سگ از شما فرمان بردار نیست.البته بعضی از سگ های تربیت شده این را متوجه میشوند که صاحب جدیدشان شخص دیگری شده و باید از آن اطاعت کنند.ولی این سگ ها خیلی کم پیدا میشوند و قیمت های بالایی برای تربیتشون باید بدید.

پس بهتره توله انتخاب کنبد تا با شما بزرگ بشه و شما را صاحب خودش بدونه.

البته نا گفته نمونه که خرید توله سختی های خودش را داره و زمان بر هست تا بالغ بشه و نگهبان بشه.ولی تنها راه ما همینه.چون سگ بالغ اگه وحشی باشه به خودمون حمله میکنه اگه هم اهلی باشه که اصلا نگهبان نیست.پس زمان میبره تا به شما عادت کنه و شما را صاحب خودش بدونه یا اگه زود عادت کرد به نفر بعدی هم زود عادت میکنه و در مورد نگهبانی سگ مطمئنی نیست.

در نژادی مثل دوبرمن یا سگ هایی که آموزش های خاص دیدن دیگه امکان نداره شما را به عنوان صاحب انتخاب کنند و فقط کسی هستید که بهشون غذا میدید و به شما کاری ندارد و اگر ازیتشان کنید به شما هم حمله میکنند.

اینجا متوجه شدید که این شایعه که دوبرمن به صاحب خودش حمله میکنه اشتباهه و فقط۱صاحب را میشناسه و نفر بعدی صاحب آن نیست و تنها کسی هست که بهش غذا میده.پس نژاد دوبرمن را حتما از تولگی خرید کنید نه بالغ.قبل از اینکه صاحبی برای خودش انتخاب کرده باشه.

پس پیش نهاد ما خرید توله هست.البته توله ای که خودش بتونه غذا بخوره و بشه از مادر جداش کرد.باز هم اینا بدونید که جدا کردن توله از ماده سختی های خودش را داره و سگ بسته به هوشش و توجه و رسیدگی شما بین۱هفته تا۱ماه بی دلیل صدا میکنه مخصوصا شب ها.ولی با رسیدگی شما این مشکل به راحتی قابل حل هست.

البته بعضی وقت ها ما نیاز به یک سگ برای جفت گیری داریم،اون موقع باید سگ بالغ خرید کنیم،که من در اینجا هم پیش نهاد میکنم باز هم توله بخرید که از سالم بودن آن مطمئن باشید.بعضی وقت ها پرورش دهنده ها اینقدر از سگ ها توله میگیرند که اسپرم سگ ضعیف میشه یا ماده مشکل عصبی پیدا میکنه و توله های خودش را میکشه یا میخوره.اون موقع ضرر بزرگی کرده اید.

هنگام خرید توله سگ ها هم دقت کنید و توله را زیر پای مادرش خرید کنید تا مطمئن باشید سگتان از همان مولدها است و در اصالتش مطمئن شوید.

مجموعه ما این امکان را به شما میدهد که مولدها و توله ها را ببینید و مطمئن خرید کنید

بدون برچسب

2757 بازدید کل ، 5 امروز

  

ارسال نظر

شما باید وارد شوید تا بتوانید نظر خود را ارسال کنید.

تبلیغات اسپانسرها

پیت بول

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر